Clicky

چگونه عناوین قدرتمند بسازیم ؟ | نوین سورس

نوین سورس

چگونه عناوین قدرتمند بسازیم ؟ | نوین سورس

ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

عناوین قدرتمند :

عناوینی که از کلمات کلیدی تشکیل شده باشند را عناوین قدرتمند می گویند. این عناوین از ترکیب چند عبارت کلیدی به وجود می آیند.

 

کلمات کلیدی چیست؟ به هر کلمه ای که همراه محصول ما جز پیشنهاد گوگل باشد را کلمه کلیدی می گویند.

 

در اینجا منظور از پیشنهاد گوگل همان عباراتی است که در اینتزنت گوگل نمایش داده می شود.

 

به عنوان مثال کسی که قصد خرید ساعت مچی دارد چه عباراتی را جستجو می کند؟

 

برای پاسخ به این سوال نیاز هست نگاهی به گوگل بیاندازیم تا ببینیم گوگل برای ساعت مچی چه پیشنهاداتی ارائه میدهد؟

چگونه عناوین قدرتمند بسازیم ؟

همانطور که مشاهده می کنید عبارات زیادی برای ساعت مچی پیشنهاد داده می شود. هر محصول دارای شاخصه هایی می باشدکه باید بررسی کنیم شاخصه های انتخاب ساعت مچی چه چیزهایی هستند؟

 

برای بدست آوردن شاخصه باز هم از گوگل کمک می گیریم به عنوان مثال کسی که عبارت ساعت مچی بند چرمی را جستجو می کند یعنی بند ساعت نیز برایش مهم بوده پس بند ساعت نیز جز شاخصه های ما قرار میگیرد. یا کسی که رنگ ساعت را جستجو میکند بدان معناست که رنگ هم جز شاخصه های ساعت قرار دارد. پس باید بدانیم :

 

-1 مناسب چه کسانی است؟ مردانه، زنانه، دخترانه، پسرانه، بچه گانه و…

 

-2 برند چه شرکتی است؟ اپل، سیتیزن، کاسیو، پوما، سامسونگ و…

 

-3 بند آن از چه جنسی است؟ چرمی، فلزی، پارچه ای، ژله ای و …

 

-4 اصلی است یا بدل؟ اصل، دست ساز، دست دوم، دسته دوم، بدل و…

 

-5  طرح و مدل آن چگونه است؟ طرح پاریس، طرح گل، طرح الو، طرح عشق و …

 

-6 ساختار کار؟ دیجیتالی، عقربه ای، ال ای دی و …

 

-7 و….

 

باید کلماتی که مرتبط با حوزه کاری شما هستند را بشناسید. این کلمات به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

 

برای درک بهتر مطلب میتوانید مقاله انواع کلمات کلیدی در سئو را بخوانید :

 

کلمات تجاری و کلمات غیر تجاری:

 

کلمات تجاری همان کلماتی هستند که قبل از محصول به کار می روند و اصوال از لحاظ سئو دارای چگالی بالا می باشند. به عنوان مثال :

 

خرید ساعت مچی، قیمت ساعت مچی، فروش ساعت مچی، فروشگاه ساعت مچی، واردات ساعت مچی و…

 

کلمات خرید، قیمت، فروش، فروشگاه و واردات نقش کلمات تجاری را ایفا کرده اند. این کلمات اصوال برای هر محصولی مناسب بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

گاهی این کلمات تجاری همراه با کلماتی دیگر به کار می روند مانند :

عناوین قدرتمند

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید کلماتی چون : اینترنتی، عمده، انواع، ویژه به همراه فروش آمده اند. این کلمات هم اکثرا مشابه بوده و تقریبا برای بیش از 77 درصد محصولات کاربرد یکسان دارند.

 

بسته به نوع کلمه تجاری، همراهان مختلفی می توانند نقش خود را ایفا کنند به عنوان مثال :

چگونه عناوین قدرتمند بسازیم ؟

کلمه اینترنتی به یک اندازه برای خرید و فروش مورد استفاده قرار می گیرد ولی کلمه پستی بیشتر همراه خرید ظاهر می شود. ولی باید به یاد داشته باشید که پستی هم در رابطه کار ما مهم بوده و به آن نیاز داریم.

 

گوگل می تواند حدس بزند که شما به دنبال چه عبارتی هستید. لذا پیشنهادات خود را برای هر حرف و کلمه ارائه میدهد. این پیشنهادات بر اساس میزان جستجو کاربران اینترنتی لیست شده اند. هرچه میزان پیشنهادات یک محصول بیشتر باشد یعنی خرید و فروش اینترنتی آن بیشتر است.

چگونه عناوین قدرتمند بسازیم ؟

شما باید عبارات تجاری خود را بدست بیاورید تا بتوانید بر اساس آن عناوین قدرتمند بسازید. این عبارات ثابت نیستند بلکه در روزها و هفته های مختلف تغییر کرده و لیست آن ها بیشتر نیز می شود.

 

برای یافتن کلمات حوزه کاریتان کافی است سایت گوگل به نشانی : www.google.com را باز کرده و در کادر ظاهر شده محصول خود را نوشته و سپس به ابتدای عبارت بازگشته و یکی از حروف الفبا را زده و بعد کلید Space فاصله را بفشارید.

 

عنوان فدرمتمند برای محتوا

به عنوان مثال وقتی ما حرف ب را در ابتدای ساعت مچی نوشتیم، کلماتی چون: بهترین، برند، بازار و بوررس را به ما نشان می دهد. با تغییر حرف ب به حرف س پیشنهادات گوگل تغییر می کند:

عناون قدرتمند محتوا

همانطور که می دانید عنوان هر خبر از 4 الی 7 کلمه تشکیل می شود. حال بر اساس جدول زیر کلمات حوزه کاری خود را درون آن قرار دهید:

 

کلمه اول کلمه دوم کلمه سوم کلمه چهارم کلمه پنجم کلمه ششم کلمه هفتم
حوزه کاری

 

کلماتی که در جدول باال قرار می دهید باید حتما به همراه حوزه کاری پیشنهاد گوگل باشند. مهم این است که هر کلمه در کنار حوزه کاری پیشنهادی گوگل را شکل بدهد و مهم نیست که کل عنوان پیشنهادی باشد.

 

حال می خواهیم شروع کنیم به ساخت عنوان. به نظر شما کدام یک از عناوین زیر ضعیف می باشد؟

 

-1 خرید ساعت مچی کاسیو خیلی خوب

 

-2 خرید انواع ساعت مچی کاسیو خوب

 

-3 خرید عمده ساعت مچی کاسیو و اپل

 

-4 خرید عمده ساعت مچی مردانه کاسیو طرح الو

 

-5 ساعت مچی خوب مردانه و زنانه کاسیو

 

عنوانی قوی می باشد که از ترکیب چند پیشنهادی گوگل شکل گرفته شود. گزینه 4 قوی ترین عنوان به شمار میرود زیرا از چندین پیشنهادی گوگل ساخته شده است یعنی آن را می توانید به اشکال مختلف ببینید:

 

کلمات کلیدی مربوط به عنوان “خرید عمده ساعت مچی مردانه کاسیو طرح الو” :

 

-1 خرید ساعت مچی

 

-2 خرید عمده ساعت مچی

 

-3 ساعت مچی عمده

 

-4 خرید ساعت مچی مردانه

 

-5 ساعت مچی مردانه

 

-6 خرید ساعت مچی مردانه کاسیو

 

-7 ساعت مچی مردانه کاسیو

 

-8 ساعت مچی کاسیو

 

-9 خرید ساعت مچی کاسیو

 

-10 ساعت مچی مردانه طرح کاسیو

 

-11 ساعت مچی طرح کاسیو

 

-12 خرید ساعت مچی طرح الو

 

-13 و…

 

اگر بجای مردانه کلمه زنانه را در عنوان برای طرح الو استفاده می کردیم، می توانست بیش از 27 عبارت پیشنهادی در آن شکل بگیرد.

به جدول زیر نگاه کنید :

 

کلمه اول کلمه دوم کلمه سوم کلمه چهارم کلمه پنجم کلمه ششم کلمه هفتم
ساعت مچی

 

عنوان “خرید عمده ساعت مچی مردانه کاسیو طرح الو” را درون جدول می گذاریم:

 

کلمه اول کلمه دوم کلمه سوم کلمه چهارم کلمه پنجم کلمه ششم کلمه هفتم
خرید عمده ساعت مچی کاسیو طرح الو
این عنوان 6 کلمه است ولی می توانست 7 کلمه ای هم باشد. یعنی :
کلمه اول کلمه دوم کلمه سوم کلمه چهارم کلمه پنجم کلمه ششم کلمه هفتم
خرید عمده بهترین ساعت مچی کاسیو طرح الو

 

ولی الزامی نیست که حتما 7 کلمه ای باشد. اصوال پیشنهادات بیشتری درون عناوین 6 و 7 کلمه ای جای می گیرد.

 

حال اگر از قبل کلمات را جدا کرده باشید با تغییر و جابجا کردن کلمات، عناوین جدیدی تولید می کنید.

 

کلمات کلیدی را به صورت تکراری در عنوان بکار نبرید. برای مثال در ده خبری که می نویسید ننویسید :

 

خرید عمده ساعت مچی مردانه، خرید عمده ساعت مچی زنانه، خرید ساعت مچی بچه گانه و ….

 

نباید کلمات کلیدی شما در ده خبر تکراری باشند بلکه باید ده خبری بنویسید که کلمات کلیدی غیر تکراری داشته باشند. مثال : فروش بهترین ساعت مچی برند سامسونگ، سایت ساعت مچی اصل، فروشگاه اینترنتی ساعت مچی خوب بچه گانه و…

 

پس در گام نخست نیاز هست کلماتی که می تواند همراه حوزه کاری ظاهر شود را مشخص نمایید.

 

شما مجاز هستید هر کلمه را فقط یکبار در سلول های جدول استفاده کنید و کلمه را در دو ستون تکرار نکنید. این موضوع خیلی مهم و اساسی می باشد که باید حتما رعایت گردد.

 

عبارات تجاری مضاف یا صفت محصول یا خدمت صفت یا نوع برند قید، صفت یا برند
قیمت بهترین ساعتمچی اسپرت مردانه
خرید انواع سامسونگ زنانه
فروش عمده سیکو دخترانه
واردات ست یونیک پسرانه
فروشگاه یونیکو بچگانه
سفارش زیبا بچهگانه
بازار خوب اصل
نمایندگی پوما اصلی

به همین ترتیب میتوانین قدرتمند خود را بسازید .موفق و پیروز باشید

دو زبانه زیر، محتوای زیر را تغییر می دهد.
محمد رضا
محمد رضا جدی 28 ساله فارغ التحصیل رشته نرم افزار دانشکده فنی تبریز علاقه مند به سئو و تولید محتوا علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ و شبکه و انتشار مطالبی هر چند کوتاه در این زمینه
به این مطلب امتیاز دهید.
5 / 0
[ 0 رای ]
بازدید : 18 views بار دسته بندی : اموزش سئو تاريخ : 24 جولای 2019 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.