Clicky

چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟ | نوین سورس

نوین سورس

چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟ | نوین سورس

ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟

 

یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی سایت در نتایج جستجوی گوگل است. گوگل علاقه دارد سایت ها را مانند یک کتاب ورق بزند.

بنابراین پیشنهاد می کنیم که حتماً درطراحی سایت خود نکات زیر را رعایت کنید تا سرعت وبسایت تان به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

کاهش حجم تصاویر سایت اگر می خواهید عکس یا تصویری در سایت خود قرار دهید، سعی کنید آن ها را برای وب

سایت خود بهینه سازی کنید.

بهتر است از عکس هایی با فرومت JPGاستفاده کنید. این عکس ها حتماً باید حجم پائینی داشته باشند تا هر فردی با هر سرعت اینترنتی بتواند تصاویر سایت شما را ببیند. برای انجام این کار می توانید از فتوشاپ یا ابزارهای بهینه ساز آنلاین استفاده کنید.

طراحی سایتتان فلش نباشد:

به هیچ وجه ازطراحی سایت فلش یا حتی فایل های فلش استفاده نکنید. طراحی وبسایت فلش باعث می شود سرعت سایت شما کند شود. این کار نه تنها باعث می شود سرعت سایتتان کم شود، بلکه برای سئوی سایت تان هم ضرر دارد زیرا بانس ریت سایت تان را افزایش می دهد.

تکنیک های کدنویسی درطراحی وبسایت:

یک طراح سایت یا شرکت طراحی وبسایت می تواند با کد نویسی صحیح و بدون کدهای اضافی و استفاده تکنیک های کدنویسی می تواند به راحتی سرعت سایت شما را کم کند.

از قالب های آماده در سایت خود استفاده نکنید:

داخل قالب های آماده خیلی از کدهای داخل قالب سایت نیازی نیست چون مثلا داخل قالب یک صفحه ای بوده است مثلا برای لیست قیمت و شما آن قسمت را حذف می کنید. ولی هنوز کدهای  cssو javascript در داخل آن قالب وجود دارد پس از قالب های آماده استفاده نکنید طراحی سایت خود را با قالب آماده طراحی نکنید.

انتخاب هاست مناسب درطراحی سایت :

سعی کنید  هاست مناسب برای طراحی سایت انتخواب کنید چون هاست خوب هم برای سرعت سایت مهم هست هم امنیت سایت پس در انتخاب هاست خوب دقت کنید.

استفاده از تکنیک :Image Sprites

یک روش در کدنویسی استایل قالب سایت که می تواند خیلی به بالا رفتن سرعت سایت کمک کند در این روش چند عکس .png با هم ترکیب می شوند و برنامه نویس سایت باید با تغییر دادن و حرکت دادن آن با کدنویسی هر کدام از این عکس ها را در جای خود بگذارد.

نتیجه گیری:

سعی کنید به این نکات در مورد بالا بردن سرعت سایت توجه کنید چون در جامعه امروزه شاید کسی بخواهد سایت شما را در خیابان یا جایی که به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارد مشاهده کند برای همین سرعت سایت شما و لود سایت شما باید آنقدر بالا باشد که هم زود لود شود هم اینکه با اینترنت همراه زود باز شود تا کاربر خسته نشود.

دو زبانه زیر، محتوای زیر را تغییر می دهد.
محمد رضا
محمد رضا جدی 28 ساله فارغ التحصیل رشته نرم افزار دانشکده فنی تبریز علاقه مند به سئو و تولید محتوا علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ و شبکه و انتشار مطالبی هر چند کوتاه در این زمینه
به این مطلب امتیاز دهید.
5 / 0
[ 0 رای ]
بازدید : 35 views بار دسته بندی : اموزش سئو تاريخ : 15 نوامبر 2016 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.