Clicky

طریقه ثبت سایت در گوگل وبمستر | نوین سورس

نوین سورس

طریقه ثبت سایت در گوگل وبمستر | نوین سورس

ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

طریقه ثبت سایت در گوگل وبمستر

گوگل وبمستر تولز یکی از پرکاربردترین ابزار های گوگل می باشد که مدیران سایت را برای بهبود وضعیت سایتشان در زمینه های مختلف راهنمایی کرده و با اطلاعاتی که در رابطه با سایت به آنها می دهد می تواند مدیران وب سایت را در جهت تصمیم گیری بهتر در رابطه با ادامه کار سایت همراهی کند. داده هایی که توسط گوگل کنسول ارائه می شوند به شما کمک می کنند تا مقالات و صفحه هایی که در گذشته بر روی سایت خود ایجاد کرده اید و از کیفیت و اعتبار بالایی برخوردار نبوده اند را اصلاح نمایید. همچنین برای نوشتن محتوای جدید شما را یاری میکند تا بتوانید استراتژی محتوای بهتری برای خود و وب سایتتان در نظر بگیرید.

 

ابتدا نشانی google.com/webmasters را در مرورگر خود تایپ کرده و منتظر بنمانید تا صحفه گوگل وبمستر لود شود. سپس با کلیک بر روی Sign In to Search Console وارد بخش کاربری میشویم.

طریقه ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز

برای اینکه به وب مسترتولز دسترسی داشته باشید راه های زیادی وجود دارد که آسان ترین آن این است که با سرچ کلمه “Google Webmaster” به آن مراجعه نمایید. پس از باز شدن صفحه می بایست با استفاده از حساب کاربری گوگل خود یا همان Gmail خود وارد اکانت شوید. پس از ورود به پنل وبمستر با کادری رو به رو می شوید که از شما میخواهد تا آدرس وبسایت خود را در آن وارد نمایید. این کار را تکمیل کرده و بر روی Add Site کلیک نمایید. پس از ارسال آدرس سایت، گوگل از شما میخواهد که به یکی از روش های زیر وضعیت مالکیت خود را نسبت به سایت تایید نمایید

 

 طریقه ثبت سایت در گوگل وبمستر

هم اکنون شما نیاز به تایید هویت به عنوان مدیر سایت برای ثبت آن را دارید. برای اینکار توصیه میشود از روش تگ HTML استفاده کنید. (البته خود گوگل پیشنهاد داده است که فایل HTML که برای شما آماده کرده است را آپلود کنید و سپس در روت هاست خود آپلود کنید)

 

 طریقه ثبت سایت در گوگل وبمستر

برای تایید هویت با متا تگ بر روی تب Alternate methods کلیک کرده و سپس HTML Tag را انتخاب کنید.

 

گوگل وبمستر به شما یک متا تگ ارائه میکند که باید آن را در بخش HEAD صفحه اصلی قالب قرار دهید. در حقیقت این متا تگ را باید بین تگ <head> و </head> در قالب جاسازی شود.
پس از انجام این کار ها روی Verify کلیک کنید!

با انجام این مراحل سایت شما به درستی در گوگل وبمستر ثبت خواهد شد و پیامی مبنی بر تایید سایت به نمایش درخواهد آمد.

 طریقه ثبت سایت در گوگل وبمستر
دو زبانه زیر، محتوای زیر را تغییر می دهد.
محمد رضا
محمد رضا جدی 28 ساله فارغ التحصیل رشته نرم افزار دانشکده فنی تبریز علاقه مند به سئو و تولید محتوا علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ و شبکه و انتشار مطالبی هر چند کوتاه در این زمینه
به این مطلب امتیاز دهید.
5 / 0
[ 0 رای ]
بازدید : 19 views بار دسته بندی : اموزش سئو تاريخ : 23 می 2019 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.