Clicky

بهترین سایتهای دانلود عکس برای تولید محتوا و طراحی سایت | نوین سورس

نوین سورس

بهترین سایتهای دانلود عکس برای تولید محتوا و طراحی سایت | نوین سورس

ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

بهترین سایتهای دانلود عکس برای تولید محتوا

 

دغدغه همیشگی طراحان، برنامه نویسان، تولید کنندگان محتوا، و مدیران وبسایت ها پیدا کردن عکس مناسب برای قسمت های مخطلف وبسایتشون محتواشون یا طرحاشون هست خوب مطمانا با سرچ کردن توی گوگل نمیتونیم عکس های با کیفیت یا موارد خاصی که دلمون میخواد رو پیدا کنیم پس چاره کار چیه ؟ما تو نوین سورس چنتا از بهترین سایت هارو برای پیدا کردن عکس های خاص برای محتوا و وبسایتتون رو براتون معرفی میکنیم شما هم اگر منابع بهتری سراغ دارید حتما با ما به اشتراک بزارید .

 بهترین تصاویر برای طراحی سایت و تولید  محتوا:

1.همیشه خدا اولین موردی که تو ذهن خودم برا تصاویر با کیفیت رایگان میاد سایت dribbble.com هستش که طرح های بی نظیری مخصوصا برا طراحی وب و تولید محتوا رو میتونید به راحتی توش پیدا کنید. اگه بدنبال تصاویر گرافیکی، تصاویر فانتزی، تصاویر وکتور طراحی شده جذاب هستید حتما سری به دریبل بزنید. چون طرح های توی سایت دریبل توسط گرافیست های معروف طراحی شدن.

بهترین سایتهای دانلود عکس برای تولید محتوا

2.  مورد دومی وب سایت موفق unsplash.com میباشد. یکی از موفق ترین و مطرح ترین ها در این زمینه البته   شاید تنوع تصاویر در unsplash خیلی محدود و زیاد نباشد ولی حتما برای هر کسب و کاری که فکرش را بکنید چنتا عکس بسیار جذاب و با کیفیت پیدا می کنید. تصویر ضمیمه همین پست نیز از وب سایت آنسپلش انتخاب شده است. این سایت امکان دانلود تصاویر با ابعاد ۳۴۷۹ * ۵۲۱۸ را برای شما فراهم می کند، که سایز بسیار بزرگ و باکیفیتی است. 🙂 

بهترین سایتهای دانلود عکس برای تولید محتوا

3. سایت سوم پرینترست میباشد اسمی اشنا برای فعالین حوزه دیجیتال و فناوری اطلاعات میباشد . حتما قبل از ورود به این سایت موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید اگر حواستان نباشد و شب وارد پرینترست بشوید احتمالا موقع اذان صبح از پای آن بلند خواهید شد. پس دقت کنید که باهدف دانلود تصاویر حرفه ای مرتبط با کارتان در این سایت وقت بگذارید.

بهترین سایتهای دانلود عکس برای تولید محتوا

4. و اما مورد بعدی ما سایت  freepik.com میباشد .جایی که شما میتونید علاوه بر دانلود عکس های رایگان میتونید به فایل psd و لایه باز اونا هم دسترسی داشته باشید . به صورت دیفالت شما میتونید رایگان از سایت فری پیک دانلود کنید اما برا دانلود نامحدود میتونید اشتراک بگیرید .

بهترین سایتهای دانلود عکس برای تولید محتوا

خوب تا اینجا فهمیدیم چطوری میتونید عکسای خاص و خوشگل برای طرح ها محتوا ها و وبسایتتون پیدا کنید اما تصاویر موجود تو این وبسایت ها اکثرا با کیفیت و هستن و با حجم بالا دانلود میشن و شما قبل از استفاده تو وبسایتتون بخاطر سئوی سایت میتونید اونارو از طریق سایت tinypng.com فشرده سازی کنید که لطمه ای به سئوی سایتتون نزنه .موفق باشید.

 

 

 

 

 

دو زبانه زیر، محتوای زیر را تغییر می دهد.
محمد رضا
محمد رضا جدی 28 ساله فارغ التحصیل رشته نرم افزار دانشکده فنی تبریز علاقه مند به سئو و تولید محتوا علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ و شبکه و انتشار مطالبی هر چند کوتاه در این زمینه
به این مطلب امتیاز دهید.
5 / 5.00
[ 1 رای ]
بازدید : 111 views بار دسته بندی : آموزش سئو ، بخش تکنولوژی تاريخ : 17 سپتامبر 2019 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.