Clicky

اموزش برنامه نویسی php به زبان ساده و روان برای مبتدی ها پی اچ پی از بیخ

نوین سورس

اموزش برنامه نویسی php به زبان ساده و روان برای مبتدی ها پی اچ پی از بیخ

ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

php-course

با سلام خدمت کاربران عزیز نوین سورس در بخش اموزش برنامه نویسی نوین سورس قصد داریم کتاب اموزش برنامه نویسی php  از بیخ رو براتون ارائه بدیم این کتاب که دسترنج یکی از اساتیت برجسته اموزش برنامه نویسی به زبان php  هستش رو به رایگان برای شما عزیزان تهیه کردیم توجه داشته باشید این کتاب به زبان ساده و روان برنامه نویسی php  رو اموزش میده و بسیار مناسب برای مبتدی ها میباشد که به راحتی با این کتاب میتونن برنامه نویسی php  رو یاد بگیرن و شروع به برنامه نویسی با این زبان بکنن .خوب php  برای ایجاد سیستم های مدیریت محتوا و ساخت انواع سایت و خدمات تحت اینترنت به کار میره و با یادگیری php  به راحتی میتونید سایت مورد نظر خودتون رو راه اندازی کنید البته باید اینم بگم که برای یاد گیری php  باید html و css  رو هم بلد باشید و یا اشنایی ابتدایی داشته باشید که ما در نوین سورس به زودی اموزش html و css  رو میزاریم تا شما عزیزان به رایگان از اون استفاده کنید .

توضیحات :  در این کتاب سعی شده است که مطالب به زبان و کدهای بسیار ساده آموزش داده شود و امید است که از آن بهره کافی را ببرند.

PHP

شاید عمومی ترین زبان اسکریپتی تحت وب باشد و استفاده از آن روز به روز بیشتر می شود و یا با استفاده از PHP می توان صفحات ورودی ایجاد کرده. جزییات ورود اطلاعات از طریق فرم ها را بررسی نمایید. فروم، گالری تصاویر و بسیاری از چیزهای دیگر را ایجاد کنید..

ویژگی ها :
نویسنده : یونس ابراهیمی
تعداد صفحه : 307
حجم فایل : 7,390 کیلوبایت

منبع :نوین سورس

دو زبانه زیر، محتوای زیر را تغییر می دهد.
محمد رضا
محمد رضا جدی 28 ساله فارغ التحصیل رشته نرم افزار دانشکده فنی تبریز علاقه مند به سئو و تولید محتوا علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ و شبکه و انتشار مطالبی هر چند کوتاه در این زمینه
فرمت : pdf حجم : 8mg منبع : نوین سورس
به این مطلب امتیاز دهید.
5 / 0
[ 0 رای ]
بازدید : 53 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 سپتامبر 2016 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.