Clicky

افزونه باز کردن اینستاگرام در مرورگر | نوین سورس

نوین سورس

افزونه باز کردن اینستاگرام در مرورگر | نوین سورس

ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

افزونه باز کردن اینستاگرام در مرورگر

 

یکی از دغدغه این روز های کاربران  استفاده از اینستاگرام روی لپتاب و سیستم های خانگی میباشد. اگر شما هم از جمله کاربر هایی هستیت که همیشه در حال انجام پروژه یا وبگردی هستیت مثل من هستیت حتما دوست دارید که لا به لای انجام کارهای روزمره و وبگردیتون بتونید بدون مراجعه به تلفن همراهتون شبکه های اجتماعی خودتون از جمله اینستاگرام رو چک کنید البته این امکان برای واتس اپ و تلگرام هم فراهم شده که شما به راحتی با استفاده از افزونه های کروم یا دیگر مرورگر ها بدون نیاز به نصب نسخه های دسکتاپ یا استفاده از نسخه وب بتونید به گردش در شبکه های اجتماعی خود بپردازید.

اما چه کنیم ؟

افزونه web gram برای گوگل کروم افزونه ای بسیار کاربردی که حتی امکان دانلود پست های کاربران اینستاگرام را نیز میدهد. با استفاده از افزونه وب گرام که لینک ان نیز در پایین پست قرار داده شده است به راحتی میتوانید از تمامی امکانات اینستاگرام استفاده کنید از جمله دایرکت بعله در نسخه وب اینستاگرام شما قادر به استفاده از امکمانات دایرکت نیستیت اما با این افزونه به راحتی میتوانید از تمام امکانات اینستاگرام استفاده کنید. حتی کمی بیشتر شما به راحتی بدون استفاده از هیچ برنامه دیگری میتوانید پست های کاربران دیگر را نیز دانلود کنید .

اگر شما هم افزونه یا نرم افزار بهتری میشناسید حتما به ما معرفی کنید .

 

 

 

دو زبانه زیر، محتوای زیر را تغییر می دهد.
محمد رضا
محمد رضا جدی 28 ساله فارغ التحصیل رشته نرم افزار دانشکده فنی تبریز علاقه مند به سئو و تولید محتوا علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ و شبکه و انتشار مطالبی هر چند کوتاه در این زمینه
به این مطلب امتیاز دهید.
5 / 0
[ 0 رای ]
بازدید : 26 views بار دسته بندی : بخش تکنولوژی ، نرم افزار کاربردی تاريخ : 10 اکتبر 2019 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.