Clicky

ابزار های لازم برای سئو سایت | نوین سورس

نوین سورس

ابزار های لازم برای سئو سایت | نوین سورس

ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

ابزار های لازم برای سئو سایت

با سلام در خدمت شما هستیم با سری اموزش های سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو گر یکی از مهمترین و کارامد ترین این ابزار

Google Analytics

   میباشد که در ادامه به توضیح کامل این ابزار میپردازیم .

این ابزار نیز یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزار های آنالیز سایت ارائه شده توسط گوگل می باشد و از اعتبار بالایی برخوردار است و تقریبا هر کارشناس سئو سایتی از آن در آنالیز و بهینه سازی وب سایت خود بهره می برد. کار با این ابزار بسیار آسان است و در واقع رابط کاربری مناسبی را دارد و به راحتی می توان از طریق آن سایت مورد نظر خود را از نظر میزان بازدید، رتبه و … بررسی نماییم و اطلاعات مفیدی را دریافت نماییم.

اما محمترین بخش های این ابزار کاربردی چیه و چجوری میتونیم با استفاده از اونا سایت خودمون رو سئو کنیم .

Submit URL Google

 هر سئو کاری به ایندکس شدن سریع مطالب خود در گوگل بسیار اهمیت میدهد. و همه انها در جهت هر چه سریعتر ایندکس شدن مطالب خود در گوگل تلاش می کنند. در جهت اهمیت بالای این موضوع و به منظور هر چه سریعتر ایندکس شدن مطالب گوگل ابزار Submit URL – Google را ارائه نموده است که از طریق ان می توانیم وب سایت خود را به آن معرفی نماییم تا هرچه سریعتر توسط گوگل شناخته شوند.

Google Keyword Planner

 

Google Keyword Planner یک ابزار بسیار کاربردی برای یافتن کلمات کلیدی مناسب در جهت سئوی سایت می باشد. این ابزار بسیار تخصصی در جهت زمینه کاری شما مناسب ترین کلمات کلیدی را ارائه و اطلاعات مفیدی در جهت تصمیم گیری شما در اختیارتان قرار می دهد. این ابزار کاربردی به این صورت عمل می کند که زمانی که یک کلمه کلیدی را در پنل آن جستجو می نمایید لیست کاملی از کلمات کلیدی مرتبط با آن را در اختیارتان قرار می دهد.

Google Page Speed

 

یکی از پارامتر های مهم برای موفقیت یک سایت و برخورداری از سئو سایت مطلوب، سرعت بالای سایت می باشد. ابزار Google Page Speed به کارشناسان سئو در جهت بررسی و آنالیز سایت از نظر سرعت آن کمک شایانی می نماید. این بررسی برای دستگاه های کامپیوتر و موبایل به صورت مجزا انجام می شود. یک سایت با سرعت پایین نمی تواند کاربران زیادی را به سمت خود جذب نماید. سرعت مطلوب برای یک سایت بین 80 تا 100 می باشد.

Google Trends

قریبا همه ما که در زمینه سئو سایت فعالیت می کنیم از اهمیت بالای کلمات کلیدی آگاه هستیم. و می دانیم که انتخاب کلمات کلیدی مناسب می توان در این زمینه بسیار موثر بوده و بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت وب سایت شما روانه نماید. ابزار Google Trends ابزار بسیار مناسبی برای دریافت اطلاع از کلمات جستجو شده در گوگل در اختیار ما قرار می دهد. ما می توانیم کلمه ی مورد نظر خود را جستجو نموده و با استفاده از این ابزار دریابیم که چه مقدار و از چه شهر ها و کشور هایی مورد جستجو قرار گرفته است.

Google Structured Data Testing Tool

برای طراحان سایتی که از اسنیپت های گوگل (اطلاعات اضافی که در نتایج جستجوی گوگل به کاربران نشان داده می شود) استفاده نموده اند ابزار Google Structured Data Testing Tool می تواند بهترین ابزار باشد. این ابزار به طور مجزا گزارشی از هر صفحعه سایت ارائه نموده و و خطا ها را گزارش می دهد.

Google Web Designer

 

این ابزار یکی از ابزار های مفید ارائه شده توسط گوگل می باشد اما برای دیزاین و طراحی سایت کاربرد دارد. و به این صورت عمل می کند که پس از نصب بر روی سیستم شما، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، طرح مورد نظر شما را پیاده سازی می کند. و در نهایت گرافیک ایجاد شده را در غالب کدهای html  به شما ارائه می دهد.

دو زبانه زیر، محتوای زیر را تغییر می دهد.
محمد رضا
محمد رضا جدی 28 ساله فارغ التحصیل رشته نرم افزار دانشکده فنی تبریز علاقه مند به سئو و تولید محتوا علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ و شبکه و انتشار مطالبی هر چند کوتاه در این زمینه
به این مطلب امتیاز دهید.
5 / 0
[ 0 رای ]
بازدید : 73 views بار دسته بندی : مرتبط با سایت تاريخ : 19 جولای 2017 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.