Clicky

آموزش رایگان افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام | نوین سورس

نوین سورس

آموزش رایگان افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام | نوین سورس

ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

آموزش رایگان افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام

23

چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟

در اینترنت مقاله‌های زیادی در رابطه با افزایش دنبال کنندگان (Followers) و افزایش لایک در اینستاگرام وجود دارد. ما می‌خواهیم در این مقاله به آموزش رایگان افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام بپردازیم که با رعایت این نکات می توانید رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشید!

1- یک کاربر فعال باشید

اگر می‌خواهید Follower و Like هایتان را افزایش دهید می‌بایست به صورت مداوم در اینستاگرام پست بگذارید به خصوص در ساعت‌های شلوغی که بیشتر دیده شوید. کاربران فعال روزانه 1 تا 3 مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند.
با توجه به فعالیت زیاد کاربران ایرانی در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام، تمامی ساعات برای پست گذاشتن مناسب است. اما بهترین زمان ارسال پست از ساعت 4 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد.

2- با مردم در ارتباط باشید

اگر می‌خواهید در شبکه های اجتماعی معروف شوید باید با مردم در ارتباط باشید و با آن‌ها وارد مشورت، بحث و گفتگو شوید و از این طریق اکانت های خود را تبلیغ کنید. بهترین روش در اینستاگرام شرکت در بحث‌های نظرات صفحات پربازدید و لایک کردن آنها می‌باشد.

3- اتصال ایستاگرام به ایمیل های خود

این کار موجب تشویق مردم برای Follow کردن شما می‌شود. این مسئله در روابط کاری و تجاری شما نیز بسیار تأثیر دارد.

4- اتصال اینستاگرام به سایر شبکه های اجتماعی

حساب کاربری خود را در اینستاگرام به سایر شبکه های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر، وی‌کی و… متصل نمایید تا هنگام انتشار یک تصویر یا فیلم در سایر شبکه های اجتماعی هم منتشر شود و همچنین دوستان شما در سایر شبکه های اجتماعی هم بتوانند در ایستاگرام شما را فالو و لایک کنند.

5– استفاده از پست‌هایی با چهره خودتان یا دیگران

مطمئناً همه ما به پست‌هایی که در آن‌ها چهره افراد وجود دارند توجه بیشتری می‌کنیم. مهم نیست که این افراد در تلویزیون، خیابان، ملاقات و یا در مکان‌های دیگری باشند!
نسبت لایک‌ها در عکس‌هایی با چهره افراد 38 درصد بیشتر از عکس‌هایی است که در آن‌ها خبری از چهره نیست. کامنت‌ها یا همان اظهارنظرها در پای عکس‌هایی با چهره افراد 32 درصد بیشتر از تعداد کامنت‌ها در تصاویری است که هیچ چهره‌ای در آن وجود ندارد.

6- تصاویر با کیفیت ارسال کنید

کاربران اینستاگرام میتوانند از دستگاه های مختلف مانند گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ برای استفاده از اینستاگرام استفاده نمایند. با توجه به اینکه اندازه صفحه نمایش و نوع کیفیت دستگاه کاربران با هم تفاوت دارند، سعی کنید همیشه تصاویر با کیفیت در ایستاگرام ارسال نمایید.

7- دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ خود قرار دهید

در صورتی که صاحب سایت یا وبلاگ میباشید، دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ خود قرار دهید که بهترین جایگاه آن در کنار صفحات سایت و پایین مقالات سایت است.
همچنین در یک بخش پر بیننده از وب سایت خود، بنری با عنوان ” من را در اینستاگرام دنبال کنید ” یا چیزی شبیه به این جمله قرار دهید. به خصوص در صفحه مخاطبین خود این کار را انجام دهید.

8- بیوگرافی خود را کامل کنید

اطلاعات و بیوگرافی‌های لازم و ضروری را به پروفایل خود اضافه کنید و سعی کنید اطلاعات تماس خود، وب سایت و سایر اطلاعات ضروری خود را نیز در بخش بیوگرافی قرار دهید.

9- از هشتگ (#) استفاده کنید

معمولا افراد حرفه ای که در اینستاگرام پست می‌گذارند، از هشتگ برای پست‌هایشان استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود پست ارسالی شما در منو جستجو اینستاگرام بهتر جستجو شود و افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند.

10- ویدئو را فراموش نکنید

یک قابلیت مهم در اینستاگرام، ارسال ویدئو است که به شما این فرصت را می‌دهد تا آنچه می‌خواهید به دیگران انتقال دهید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک می‌کند تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد و فقط عکس‌های ثابت و بدون صدا در آن دیده نشود.

11- افرادی را دنبال کنید که با شما وجه مشترک دارند

با جستجوی هشتگ های مرتبط با خودتان در نوار جستجوی اینستاگرام، افرادی که با شما وجه مشترک دارند را دنبال کنید تا دنبال کنندگان آن‌ها نیز بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند و  سریعتر در این شبکه اجتماعی رشد کنید.

12- در رخدادهای عمومی شرکت کنید

یکی از مواردی که همیشه مخاطبین را به سمت شما جلب می‌کند، توجه به مراسم‌ها و رخدادهای عمومی است که خوشبختانه این موضوع در ایران بسیار بازدهی بالایی دارد. شما با تبریک گفتن عید و یا انتشار یک مطلب مربوط به رخدادهای عمومی می‌توانید ارتباط بسیار خوبی با دنبال کنندگان خودتان برقرار کنید.

13- در شبکه خود رقابت ایجاد کنید

نتایج نشان می‌دهد تشویق کاربران به شرکت در رقابت‌ها، بحث‌ها و حتی مسابقات نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. انجام اینگونه مسائل در یک شبکه اجتماعی می‌تواند به محبوب تر شدن و افزایش Follower و Like ها منجر شود.

14- از لینک اینستاگرام در کامنت بلاگ ها استفاده کنید

وقتی در یک وبلاگ یا سایت در حال ارسال نظر می‌باشید، در کادر لینک سایت، لینک پروفایل اینستاگرام خود را درج کنید. این ایده خوبی است که پروفایل اینستاگرام خود را به شکل یک لینک در محتوای متن نظر خود اضافه کنید. این مورد باعث می‌شود تا با نویسندگان وب سایت‌ها یا بلاگ ها ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را برای دنبال کردن شما تشویق کنید.

15- از افرادی که شما را حمایت میکنند تشکر کنید

وقتی مردم پیام‌های شما را Like می‌کنند، یا از شما در نظرات تشکر می‌کنند و یا حتی اسم و نام کاربری شما را منتشر می‌کنند، شما هم باید همین کارها را در قبال آن‌ها انجام دهید. با این کار نه تنها یک حرکت دوستانه و همه پسند کرده‌اید، بلکه باعث می‌شوید تا اینگونه افراد بیش از پیش شما را پشتیبانی کرده و دوباره دست به چنین کارهایی بزنند.

16- از مطالب بی محتوا و اسپم دوری کنید، صادق و شفاف باشید

اگر از روش‌های اسپم برای جذب دنبال کننده استفاده کنید، به زودی آن‌ها شما را UnFollow کرده و احتمالاً به دوستانشان نیز این را پیشنهاد می‌کنند.
برای مثال: تصاویری ارسال کنید و از دیگران بخواهید دو بار روی آن کلیک کنند تا اتفاق خاصی رخ دهد، وقتی کاربر کلیک کند و متوجه شود فریب خورده است، شما را UnFollow میکند و این حرکت به‌شدت در شهرت و محبوبیت شما تأثیر منفی می‌گذارد.
این را به خاطر داشته باشید که صادقانه رفتار کردن و شفاف بودن به شما کمک می‌کند تا نه تنها دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، بلکه از خودتان نام خوبی به جای بگذارید.

17- یک لیست از مطالب مفید تهیه کنید

همانطور که در بالا گفته شد، تهیه کردن و ارسال پیام‌های باکیفیت حائز اهمیت است. با توجه به اینکه شما نمی‌توانید تمام روز یا هفته را در اینستاگرام باشید، یا اینکه گاهی اوقات چیزی با کیفیت و مناسب برای ارسال ندارید، می‌توانید یک لیست از موضوعات جذاب تهیه کرده و هر از گاهی در اینجور شرایط آن‌ها را منتشر کنید. این موضوعات جذاب می‌تواند اخبار، آموزش و یا مقاله‌های مختلف باشد.

18- به‌جای هیاهو و جنجال، صدای واحد ایجاد کنید

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی دوست دارند با ایجاد کردن جنجال های اجتماعی در اینترنت محبوب شوند. هر چند این روش برای افزایش فالوورها و لایک ها موثر است، اما سعی کنید پست هایی را ارسال کنید که همه کاربران با شما موافق باشند. پست هایی که بر علیه یک دسته یا گروه خاصی باشند، باعث میشود برخی از کاربران خود را از دست بدهید.

19- پیشنهادهای ویژه‌ برای دنبال کنندگان داشته باشید

شرکت‌های بزرگی برای دنبال کنندگان خودشان در اینستاگرام پیشنهای های ویژه‌ای ارائه می‌دهند.
مثلاً با ارائه تخفیف‌های ویژه فقط در اینستاگرام یا راه اندازی مسابقات در صفحه خودتان می‌توانید اینستاگرام خودتان را از وب سایتتان مجزا کنید تا دیگران را ترغیب به دنبال کردن اینستاگرام خود به صورت مجزا نیز بکنید.

20- از خرید فالوور و لایک پرهیز کنید

برخی از کاربران یا وب سایت ها در سراسر اینترنت با روش های مختلف سعی میکنند به ازای گرفتن پول از شما، فالوور ها و لایک های شما را افزایش بدهند. اکثر این روش ها برای کلاهبردای از شما هستند و مراقب این افراد متقلب باشید.
برخی از این سایت ها هم با روش های گوناگون میتوانند فالوور ها و لایک های شما را افزایش دهند. هر چند این روش کلاه برداری نیست! اما در صورتی که اینستاگرام متوجه این مورد شود بدون شک اکانت شما را برای همیشه پاک خواهد کرد.

دو زبانه زیر، محتوای زیر را تغییر می دهد.
محمد رضا
محمد رضا جدی 28 ساله فارغ التحصیل رشته نرم افزار دانشکده فنی تبریز علاقه مند به سئو و تولید محتوا علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ و شبکه و انتشار مطالبی هر چند کوتاه در این زمینه
به این مطلب امتیاز دهید.
5 / 0
[ 0 رای ]
بازدید : 96 views بار دسته بندی : بخش اندرویید تاريخ : 12 اکتبر 2016 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.